You Stole My Heart

2012-05-19 | 23:14:27 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Lördag kväll och sitter hemma och möglar, no regrets. Håller fortfarande att ta igen all den sömn som jag missade när killarna var här i sverige. Har sovit helt otroligt mycket dom senaste dagarna och är fortfarande trött. Igår till idag så slaggade ju astrid här och vi var på bio. Filmen var jättebra men måste bara säga guv vad gamla dom har blivit! typ det enda jag tänkte på haha. Men efter det drog vi hem, satte på en film och chilla och sedan idag gick vi upp runt 12 och låg ute och stekte i solen i några timmar och sedan följde jag med Astrid till stan då hon skulle hem.
När jag kom hem var klockan 5 och då åt jag middag och efter det så har jag sovit ett tag, tränat, duschat och fixat lite med min engelska 'blogg'. Nu ska jag slagga men bloggar mer imorgon.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0