.

2012-11-07 | 17:01:42 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Jag är extremt skoltrött, har lust att hoppa av gymnasiet och jobba istället
Jag hatar höst och vinter, tål inte kylan och att det är så långt kvar till sommaren 
Jag har spelat fotboll i 9 år, ridit i 5 år och gått på teater i 1 år
Det värsta jag vet är att känna mig utanför
Jag är väldigt blyg ifall jag inte känner någon
Jag inte har varit på resa utomlands sen jag gick i 1an
Jag blir extremt snabbt sur, kan gå från att vara jätte glad till hur jävla sur som helst på bara några sekunder som tur är går det över ganska snabbt men säger ofta massa saker som jag ångrar sen
Jag har haft ont i fötterna konstant sen jag gick i 5an pågrund av nageltrång,stukningar,sprickor,blåsor och sår som jag har fått från fotbollen
Jag älskar morotskaka :d
Jag har jättehöga krav på mig själv 
Jag har sett över 80 gossipgirl avsnitt under lovet..
Jag är "snabb" som person. Går snabbt, pratar snabbt, läser snabbt, äter snabbt, skriver snabbt osv.
Jag hatar att ta egobilder då jag aldrig blir nöjd
Jag har aldrig varit kär ;)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0