10 saker som ni kanske inte visste om mig

2012-11-01 | 17:37:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
1. Jag har jättesvårt för att gå vidare, jag släpper aldrig taget om de misstag jag gjort
 
2. Jag skrattar aldrig åt filmer och sånt även fast jag tycker det är kul, däremot skrattar jag hela tiden åt allt annat
 
3. Jag har inte var utomlands på över 10 år (förutom Finland,Danmark)
 
4. Jag gör aldrig skolarbete hemma men klarar mig väldigt bra i skolan ändå eftersom jag är uppmärksam på lektionerna vilket folk lätt blir irriterade på
 
5. Jag är beroende av Marabou Apelsinkrokant, finns inget bättre än det
 
6.  Jag är extremt lat, jag kan lätt ligga i sängen en hel dag utan att göra något speciellt.
 
7. Jag älskar verkligen sommar och allt som hör till så därför får jag lite ångest nu när vintern närmar sig
 
8. Jag vill ha ögonbrynspiercing, så snyggt!
 
9. Jag tittar nästan aldrig på tv fast jag har den alltid påslagen men mutad, jävligt onödigt om man tänker efter
 
10. Jag är ginger!!!! :OOO
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0