Cinema

2012-11-26 | 21:04:43 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Måndag idag och jag har en otroligt tung skolvecka framför, drunknar just nu i läxor, prov och inlämningsuppgifter. Seriöst jag förstår inte hur skolan tänker när dom lägger in så mycket på samma gång, det förstör ju bara ens motivation och gör att resultatet blir mycket sämre än vad de skulle ha blivit om man hade lagt upp allt mer utspritt, usch jag är så jäkla skoltrött, orkar verkligen inte det här..
Aja idag har jag bara varit i skolan och sedan ätit lite middag och sovit sedan jag kom hem och nu ska jag dricka upp det sista av min smoothie och göra våra läxor i matematik och samhällskunskap.
Pågrund av bildbrist så lägger jag ut den här väldigt dåliga bilden på min klass
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0