C'mon C'mon

2012-11-11 | 23:20:59 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Nu ska jag snart börja fixa iordning mig och sova, ska bli skönt att kunna sova lite längre imorgon då vi ska filma hela dagen och kan bestämma när vi börjar själva och min grupp har då bestämt att vi ska samlas halv 11 på plattan. Vi lär ju inte hålla på särskilt länge heller så morgondagen blir nog bra.
Kvällen har spenderats med Jonte och vi har bara myst och kollat på film, Chernobyl Diaries, den var lite konstig kan man säga. Jag kom hem vid halv 11 och sen dess har jag kollat lite på EMA och nu ska jag gå och sova så god natt allihopa!
Stolt över One Direction som vann flera priser!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0