Take Me Home tour

2012-11-05 | 23:13:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Blir ett kort inlägg då klockan är rätt mycket och jag måste sova inför skolan imorgon. Men första skoldagen har varit helt okej, vi har börjat med vårt filmprojekt nu vilket går ut på att vi ska göra en kort dokumentär film om normer så jag hoppas att det kommer gå bra, kommer dock bli lite pinsamt när vi ska visa upp filmen för 3orna och dom ska bedömma och sånt där. Efter skolan mötte jag upp Jossi på gullmars och vi åkte sedan hem till hemma där vi var ett tag och sedan drog vi hem till Hanna och hade det trevligt där och efter det gick vi tillbaka till Jossi och åt middag, se var jag där ett tag till och sen gick jag hem, intressant att veta va? ;)
Måste även berätta för alla bloggläsare att jag har BILJETTER TILL ONE DIRECTIONS KONSERT PÅ RAD 4!!!!!! WOOP WOOP LIVET ÄR UNDERBART!!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0