Diss

2012-11-13 | 23:02:42 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
  • Att det är så jävla kallt, suger att ha utomhus träningar när det är såhär. Först tar man på sig asmycket kläder så att man inte ska frysa och då blir man aslök istället och då tar man av sig men nej då fryser man sönder istället...Sånt här väder ska det vara...
  • Att vara singel på vintern, jag som då aldrig haft något seriöst förhållande är ju alltid singel haha, men det är mycket jobbare på vintern när det är skitväder hela tiden och det enda man vill göra är att ligga hemma och mysa med den man gillar.Skulle inte tacka nej ;) 
Kör en liten hiss också..
 
  •  Mina nya hörlurar, köpte ett par rosa hörlurar till min lur förut men min lur laggar så kan typ inte använda hörlurar alls :( Men iallafall provade att sätta in de i datan alldeles nyss och de var fan asgrymma, asskön bas och sjuktbraljud. Det är jätte bra för nu kan jag använda de i skolan, pallar inte sitta med feta wesc hörlurar:d de här är mycket skönare !  
Ser typ ut såhär fast rosa sladd :d
  • Den här låten, så jävla skön !!  
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0