Gårdagen

2012-11-03 | 11:48:17 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hallo, Igår var det fredag och jag jobbade fram till halv 2 och sen drog jag och min moster upp till sickla där vi mötte min morbror och kusin och sen tog vi en fika. Sedan köpte jag presenter till malin och åkte hem kom hem vid 4 haha för det tog ungefär en timme att åka hem :p Men sen duschade jag och gjorde mig iordning eftersom jag skulle vara hos malin, hade 3 timmar på mig att göra mig i ordning och ändå kom jag sent -.- pajas jag är. Men där åt vi och så och sen vid 10 tog vi bussen till en fest vid antennvägen men efter typ en halvtimme drog jag malin och emelie till en fest i ringen men 5 sek efter att vi kommit in genom dörren var alla tvungna att dra för att ett bord typ hade gått sönder? Men då drog vi och massa som var där till alle och sen skulel jag och emelie dra til len fest som låg precis där men då var det andra som följde med som tydligen inte fick komma dit så då blev det knas. Asso fan vad jag HATAR när folk ska "slåss", så jävla töntigt med folk som inte ger sig och bara håller på bara för att, för vi var ju påväg därifrån och då var det massa efterblivna jävla pajasar som gick efter och höll på, stog typ 100 meter från festen och ändå håller dom på.. Aja men då drog jag och emelie hem och jag gick och la mig direkt och då var klockan ungefär kvart i 2. Nu idag har jag ätit fukost och nu ksa jag plugga lite och kolla några gossipgirl avsnitt.men bloggar senare
bild på födelsedagsbarnet :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0