Halo

2012-11-24 | 19:04:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Så idag är det alltså lördag och jag tänkte faktiskt bara stanna hemma, första gången på hur länge som helst som jag inte drar ut en helgdag men jag känner att jag behöver ta det lugnt någon gång också. Igår så åkte ju jag och Jossi till bollmoraberg och träffade Karl, vi hade väldigt kul. Jag kom hem hyfsat tidigt, runt 12, och gick då direkt och la mig. Den här dagen har spenderats i sängen och kommer troligen att fortsätta att göras det. Jag gick upp vid 1 för att äta frukost och efter det så gick jag och la mig igen. Jag har kollat lite på datan, inte gjort något speciellt precis. Nu har jag precis ätit och jag tänkte snart gå och fixa en smoothie och sätta på en film.
Imorgon så ska jag fira min kusin som fyller 17 och efter det ska jag träffa Jonte.
hehe Jossi igår
 
Älskar dig!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0