Hårfärger!

2012-11-24 | 20:31:54 | Kategori: Madde | 2 kommentarer
Jag tröttnar så jäkla fort på mitt utseende och vill alltid göra massa förändringar, såsom att ändra hårfärg osv. Jag kan ha samma hårfärg i max ett halvår innan jag tröttnar och vill färga om. När jag väl är blond så tycker jag att jag var snyggare i mörkt eller ljusbrunt hår och nu när jag har mörkt hår tycker jag att jag passar bättre i ljust hår.. Ett exempel på att jag tröttnar fort är när jag en natt förra vintern inte kunde sova och bestämde mig för att klippa lugg, väldigt spontant val men det blev faktiskt rätt bra men såklart tröttnade jag även snabbt på att ha det och ändrade tillbaka. Just nu är jag grymt sugen på att klippa mitt hår kortare, ungefär till axlarna och sedan bleka antingen riktigt, riktigt blondt eller ha min riktiga hårfärg med lite slingor i bara. Samtidigt skulle jag vilja se hur rött passar på mig och färga det, har egentligen velat färga mitt hår rött i ungefär 2 år men det vart så jävla mainstream och man vill ju inte se ut som alla andra så det har inte blivit av.
 Vad tycker ni att jag passar bäst i?

Blondt?
 
Ljusbrunt?
 
Mörkbrunt?
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Anonym

ljusbrunt!

2012-11-26 @ 23:07:40
Postat av: Anonym

ljusbrun :)

Svar: Tack för hjälpen!
None None

2012-11-26 @ 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0