Irresistible

2012-11-18 | 22:08:22 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tjenare alla fans! ;)
Den här helgen har vart rätt bra faktiskt. Som sagt så spenderades fredagen med emelie och emin och lite fler personer och det var trevligt fastän det kanske inte blev som vi tänkt oss. Sedan igår så tog jag det lugnt under dagen och sedan när jag ätit middag så åkte jag till Jonte och myste där. Vi hade batman maraton haha, jag hade inte sett någon av filmerna och han ville se den sista så då kom vi överens om att se alla fast hann dock inte ens se klart den sista. Jag slaggade hos honom och ja idag så var jag först med Jonte och jag åkte ifrån honom vid halv 4 och då duschade jag och fixade iordning mig för att sedan möta utt Malin, Josefin och Emelie vid forellen (fancy, jag vet) och där såg vi på senaste Twilight filmen som faktiskt var lite av en besvikelse, dock är jag inte ett så jättestort fan av dom andra filmerna, eller första är helt sjukt grym och böckerna med men resten tycker jag sådär om.
Nu ska jag fixa mina naglar och plugga lite.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0