Its friday,friday, gotta get down on friday...

2012-11-09 | 10:23:45 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Äntligen fredag och just nu sitter jag och Ammi i ljushallen eftersom att vi har håltimme fram till kl 11.. Segt men skönt för nu kan jag göra italienskaläxan som jag helt hade glömt bort. Juste min dag började helt sjukt bra eftersom imorse var jag färdig tidigare än jag brukar så hade inget att göra för att det var för tidigt att gå till bussen så fixade lite i mitt rum och så kollade jag i min plånbok och hittade 800 kr !!! Seriöst var typ som att få en present av sig själv, hade verkligen ingen aning om att de låg där. Så nu är jag rik igen eftersom jag precis fått studiebidraget plus att jag redan hade 700 på kontot och snart kommer jag också få min lön, plus att jag ska ju fortsätta jobba så kommer få ännu mer lön sen :))) Men idag ska jag vara med jossan och direkt efter skolan, slutar halv 5 eftersom att jag måste gå på särmatte idag för att jag var 1 E poäng ifrån C på senaste provet:(, då ska jag följa med henne till nacka och sen ska jag hem fixa mig och sen antar jag att det blir fest ;) Juste har äntligen lyckats fixa kameran så när jag kommer hem får ni bilder
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0