kasst

2012-11-27 | 20:30:17 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej tänkte berätta om min dag..
först var det matte i typ 6 timmar, började 10 och slutade strax efter 4. Sen åkte jag hem och väntade på att min pappa skulle komma hem så att vi kunde åka och hämta min nyårsklänning för han var på pingis med min lillebror men det blev såklart försenat så när vi äntligen kunde åka vid halv 8 hade där man hämtar ut paket redan stängt, och sen var min pappa tvungen att handla fast han sa att han inte skulle så då var jag tvungen att följa med... Och nu är jag hemma och på asdåligt humör eftersom jag satt och vänta på honom i nästan 3 timmar för ingenting när jag t.ex hade kunnat träna ! plus att jag såg nu att min data håller på att dö-.-
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0