Lista

2012-11-14 | 19:40:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer

Namn: Madeleine Nilsson

Ålder: 16

Längd: 1.58 kanske, inte mätt mig på 2 år så jag vet faktiskt inte riktigt

Sko-storlek: 36/37

Född: I Stockolm

Bor: Tyresö

Gör just nu: Bloggar och kollar på något ghettoprogram med min syrra


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Oftast glad, lugn, smart haha

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Envis, osäker, är nog lite besserwisser faktiskt


 

Vad är du rädd för: Insekter, blod, the grudge, att förlora någon jag älskar, att förlora mig själv

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är mig själv

När grät du senast: Jag vet inte exakt, några dagar en vecka sedan kanske

När skrattade du senast: 10 minuter sedan åt det där jävla skitprogrammet jag och Johanna kollar på

Vem åkte du bil med sist: Familjen i lördags

Vem åt du mat med sist: Pappa, Markus, Johanna och jag åt soppa för 1 timma sen

Vem sov du hos sist: Jonte

Vem sov hos dig sist: Malin

Vad var du rädd för när du var liten: Mörkret och varulven I Harry Potter 3

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Delfinskötare eller ha ett hunddagis

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 0 gånger

Värsta smärtan du råkat ut för: Måste vara under en period förra året då jag fick extremt ont i magen i en halvtimma några gånger i veckan, hade då så ont att jag inte kunde röra mig, prata eller knappt andas

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: De gånger jag träffat One Direction



Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Usch ja varje gång jag bråkar med Johanna typ, blir alltid så jäkla frustrerad

Har du någonsin sportat: Jupp, gått på fotboll i 7 år och ridning i 4-5 år

Någon du ser upp till: Mamma

Vad finns alltid i din handväska: Penna, p piller, tamponger, solpuder, puderborste och nuförtiden följer datan med i princip överallt

 


Har du varit utomlands någon gång: Ja Florida , Teneriffa, Mallorca, Finland, Danmark dock är det över 10 år sedan nu (förutom finland/danmark)

Vilken plats var finast: Kommer inte ihåg från dom 'riktiga' utlandsresorna och såg inte speciellt mycket utav Finland eller Danmark så jag säger nog Sverige om det går haha

Största stad/städer du varit i: Stockholm?


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej

Rökt: Ja.

Snusat: Nej

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: Öronen om det räknas men vill pierca ögonbrynet och tatuera mig men det får jag vänta med tills jag fyller 18

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Ja det viktigaste tycker jag är en kille som behandlar en bra, älskar verkligen när killar är gulliga och visar att dom bryr sig om en, skön humor och gärna mörkhårig och om killen kan sjunga är ju inte det precis något minus.

Finaste komplimang du fått: Oj det vet jag faktiskt inte men det måste vara något Jonte sagt hehe, han är alldeles för snäll mot mig

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Inte vad jag vet, hoppas inte det i alla fall

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Jupp

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad / landet

Hamburgare / pizza 

Kött / fisk

Hund / katt

Aftonbladet / expressen

McDonalds / MAX

Vin / Öl

Chartersemester  / skidsemester

Sverige / Utlandet

Sport / nyheter

Hockey / fotboll

Ljushåriga / mörkhåriga killar

Sommar / vinter

Vår / höst

Flyg / tåg

Bil / buss

 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0