Lycklig

2012-11-18 | 22:44:19 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Sitter just nu och funderar i mitt rum, cool jag är va? men seriöst, sitter och tänker på hur jäkla underbart mitt liv är idag jämfört med för 1 år sen. Jag har verkligen gått från botten till toppen. Jag hade aldrig förväntat mig att jag skulle må bra igen, känna genuin glädje igen, speciellt inte såhär snart in i framtiden men nu är jag här och känner tusen gånger mer och det har jag mina underbara vänner, familj och pojkvän att tacka för. Jag är stolt över mig själv som lyckats ta mig upp efter att ha fallit så många gånger. Hur jävla värdelöst livet än känns så ge aldrig upp för det finns alltid hopp, jag lovar. Använd inte en permanent lösning på ett temporärt problem, ni har ingen aning om vad ni kan gå miste om.
corsicans:

canyon echo (par Iwasgonnabeasophomore)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0