Memories

2012-11-21 | 22:24:00 | Kategori: Madde | 1 kommentarer
Åh jag vill ha lov, helg, studiedag eller vad som helst, behöver verkligen en paus från skolan! I 9an gjorde jag i princip inte ett skit vilket resulterde i att jag första terminen sänkte mig i 5 ämnen då jag knappt gjorde läxorna men sedan när vårterminen började och det var dags för nationella prov så klarade jag det jättebra och höjde mig i 6 ämnen vilket jag visste att jag troligen skulle göra då det inte är något fel på min kunskap utan bara min motivation. Nationella proven var ju på det som vi lärt oss från första början och jag tyckte det var mycket skönt att ha dom då man slapp läxor och sånt men konsekvenserna av detta är att jag nu blivit för bekväm. Efter att knappt gjort någonting i skolan i 9an så tycker jag det är extremt jobbigt nu när vi får läxor. Jag har egentligen inget problem eftersom jag har lätt för skolan och kan väldigt mycket men jag orkar verligen inte med att sitta och skriva massa uppsatser mm hemma. Jag tycker det räcker med att ha prov.
 
Idag har jag som sagt varit i skolan och möglat och efter det mötte jag upp Jossi i stan och vi drog och fikade. Åh jag älskar verkligen att fika, speciellt nu när det börjar bli lite kallt ute då är det så himla mysigt att sitta och smutta på en varm chailatte. Sedan dess har jag inte gjort speciellt mycket, sovit, kollat tv, möglat och massa andra ointressanta saker. Men ska ta tag i engelskan nu och börja läsa i den bok vi tilldelats, det är den enda läxan jag kan tänka mig att göra eftersom jag faktiskt tycker om att läsa.
Snyggisen Emelie idag i skolan
 
Mitt underbara ansikte som jag tog bild på i måndags (repost)
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: signe

vad charmig emelie är ;)

2012-11-22 @ 00:09:53
URL: http://signeforssell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0