Mystery

2012-11-20 | 22:49:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Idag är det tisdag för dom som inte vet det och dagen har spenderats i skolan och hos Jonte. Vi hade 'filmfestival' i skolan där vi var tillsammans med kultur 3:orna och visade upp våra dokumentärfilmer som vi gjort och sen delades de ut priser för bästa galautklädnad och bästa film osv. Det var helt okej, mycket bättre än vanliga lektioner i alla fall. Efter skolan så åkte jag hem och duschade, åt mat och fixade mig för att sedan åka till Jonte. Vi kollade på sista Batman filmen som faktiskt var väldigt bra. Jag Kom hem därifrån för ungefär 50 minuter sedan och nu sitter jag bara med datan i knäet och kollar lite bloggar, läser lite i en tidning och äter glass.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0