Onsdag

2012-11-21 | 19:29:26 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Tjoo onsdag och har haft en lång skoldag började 9.50 med juridik prov och slutade kvart i 4. Tog en morotsmuffin med ammi på gullmars haha och kom hem 20 över 5 kanske och nu har jag chillat och pluggat lite eftersom att jag har juridik på fredag igen och sen på måndag har jag företagsekonomi :s pallar inte... men ska försöka rycka upp mig, går sämre och  sämre för mig  skolan, men känner mig helt död och orkar helt enkelt inte, t.ex första matteprovet fick jag alla rätt och andra fick jag b och nu på senaste fick jag bara d. Plus att jag har fuskat på flera prov då jag inte kunnat plugga ordentligt. T.ex. idag på juridiken... men det var bara för att jag mådde som ett as hela dagen igår så klarade verkligen inte av att plugga... men slut med det nu bara pinsamt att jag inte klarar av det :/ Och får ångest för att jag inte hinner träna heller. förut tränade jag 6 gånger i veckan, intensivt. Nu har jag fotboll 2 gånger och sen tar jag någon pw och ibland går jag ut och springer, får ångest för att jag inte hinner med allt jag vill göra, hinner inte ens äta middag de flesta dagar liksom, gymnasiet suger.  men finns inget jag kan göra åt det, tiden räcker bara inte helt enkelt, men måste plugga nu...
Jag just nu som känner mig risig som fan..
 
skön låt
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0