Over Again

2012-11-11 | 17:55:11 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tja, tja skriver ett snabbt litet inlägg nu för sedan ska jag dra hem till Jonte. Men gårdagen spenderades med Malin och det var jättemysigt, vi var bara hemma hos mig och åt choklad och kollade på film. Älskar att bara umgås sådär när man bara kan snacka om vad som helst. Malin sov här och jag tror att vi somnade runt 2 kanske? Idag gick vi i alla fall upp vid 12 och åt då frukost och sedan var Malin kvar här ett tag till för att sedan dra vid 2. Sedan dess har jag inte gjort mycket, kollat på Jersey Shore och duschat + firat pappa lite och fikat.
Men nu måste jag gå till bussen, jag bloggar sen när jag kommer hem.
fuuuul
mys
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0