Slut

2012-11-18 | 16:07:08 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Nu är helgen typ slut igen då.. Tänkte berätta lite om gårdagen. Jenny kom hem till mig vid halv 7 kanske så drog vi til alle och köpte lite frukter och choklad och sen gick vi he mtill henen och gjorde iordning lite mys och så kollade vi bara film hela kvällen drog hem vid 12 då jenny var jättetrööt. Jag som dock hade druckit enrgidricka var inte alls trött så drog hem och fortsatte kolla film till kl 3. Idag har jag pluggat och kollat på "let the right one in" och nu sitter jag och väntar på maten och ska nog ladda ner lite sköna ltar till min lur. Efter maten hade jag tänkt att fixa mina naglar och sen springa och sen blir det dusch och solsidan :)
vårat lördagsmys :)
moi just nu 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0