snabbis

2012-11-15 | 16:58:01 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
slänger in ett litet snabbt inlägg. Idag var skola som vanligt hade idrottsprov nu sista lektionen och det gick hyfsat tror jag. Men kom hem för 20 min sen och nu har jag ätit och ska slänga på mig lite träningskläder och gå ut och ta en pw med emelie för kan inte gå på träningen idag pga av att jag blivit asförkyld, har suttit och snorat hela dagen asjobbigt. Imorgon är det heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg så jävla taggad plus att jag slutar 12 så jävla skönt ! värmdö leverar ! men ska tagga nu bloggar senare när jag kommer hem, juste har typ hittat min nyårsklänning :d
jag just nu, hatar att ta seriösa bilder, har fan ganska lång tunga...
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0