tjill

2012-11-29 | 22:13:52 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hellu, Ledig idag och vaknade runt 11 kanske ? och på dagen pluggade jag lite matte och juridik och så drog jag till alle och hämtade min nyårsklänning som jag visade i inlägget innan. Åt middag vid halv 5, köttade och åt en kebabtallrik med pommes, så jävla gott och så jävla längesedan jag åt det. Men vid halv 6 drog jag till friskis ooch gymma med ammi och jossan, kom hem vid 8 och sen dess har jag duschat och ätit och pluggat italienska, ärfett nervös inför provet då jag inte är så förberedd... Men måste fortsätta plugga nu, puss ;)
Här är 2 randombilder från arkivet.
Bild på min balklännning innan sommaren, åhh saknar..
bild från förra vintern haha, ser typ precis likadan ut just nu som på bilden då jag sitter i min "onepiece"
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0