tjuu

2012-11-17 | 16:56:51 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
bloggade tyvärr inte igår, men slutade iaf 12 och sen var jag hemma och sov och fixade mig, åt middags osv och vid 10 åkte jag och madde och mötte upp ammi, emelie och emin och sedan gick vi till gardin där det var "fest". Var typ chillkrök egentligen men stannade där till halv 1 tror jag och då gick jag och madde hem, var några som började slåss och så när vi skulle gå så det var skönt att komma därifrån me nksulle taggat då iaf. Idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen, hannah var här i några timmar för att hon var utelåst haha, men nu ska jag strax äta och sen ska jag träffa jenny och får se vad vi hittar på, har tyvärr inga bilder och orkar inte ta en nu för har precis duschat så sitter med turban och grejer hahah, men bloggar igen innan jag drar :))
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0