torsdag

2012-11-22 | 22:42:16 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Torsdag och det har varit det risigaste vädret på länge, har småregnat ända från att jag vaknade imorse och det håller fortfarande på nu. Hade planerat upp hela min helg idag på dagen när alla planer helt plötsligt ändrades men det löste sig i alla fall så nu har jag helgen planerad igen. Avslöjar imorgon vad som händer. Kom hem strax efter 4 idag och då plugagde jag lite och sen vid 6 började jag fixa mig till träning och sen hade jag träning från 18.45-20.30. Kom hem vid 9 och sen dess har jag tagit en långdusch, fan vad jag äääälskar att duscha asvarmt så jävla skönt! särskilt när man varit ute i det kalla några timmar ;) Men nu har jag pluggat eftersom att jag har juridik prov imorgon igen och sen har jag även pluggat lite italienska då jag har läxa i det imorgon. Fan vad nice det skulel vara att vara på swedish house mafia just nu, älskar konserter !:d men ska gå och sova snart så ska börja fixa mig, godnatt :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0