trött

2012-11-26 | 20:08:22 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej. Hade företagsekonomi prov idag och det kändes inte bra.. Är så jävla trött på skolan men fick i alla fall veta at jag fick B på mitt svenska tal :) Just nu ligger jag i min säng och kollar runt på kläder, min nyårsklänning har kommit så ska hämta den imorgon hoppas jag blir nöjd, Börjar 10 imorgon och slutar 5 och ska endast ha matte HELA dagen, assegt !.. Längtar till helgen igen, tiden går verkligen sjukt snabbt, veckor känns som bara några dagar, grejer som hänt för flera månader sen skulle lika gärna kunna ha hänt förra veckan. Får panik för att det känns inte som att jag gör någonting, är ute varje helg men ändå känns det som att jag bara suttit hemma när helgerna är slut. Går och väntar på att något ska hända, något intressant som överraskar mig och får mig på bra humör igen men det händer aldrig. Vill bara ha sommar och lov igen, värme och långa ute kvällar. Ligga och sola hela dagarna och vara ute hela nätterna. Kunna spendera tid på vad jag vill, ingen skola. Kunna göra vad JAG vill. Är trött på drama och patetiskt skitsnack, trött på folk som dömer och ser ner på andra. Trött på skolan, trött på alla sega fester, trött på alla sega hemma kvällar, trött på att det alltid är knas med fotbollen, trött på att jag inte klarar av skolan, trött på att känna mig ensam, trött på att jag inte orkar träna, trött på att vara trött.. 
letitbe4343:

ignoring me. everyone who knows im not ok sees it but looks past it anyway
wordsto-remember:

Twilight by Stephenie Meyer
landofangelsanddemons:

depressive black and white blog. i follow back if you ask, and i’m always here for all of you.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0