:)

2012-10-02 | 22:52:23 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
heej, igår vare plugg och träning. Idag har det varit jättechill, började kvart över 10 och slutade kvart i 12. Sen drog jag hem och pluggade och vid 3 mötte jag upp ida och sally och vi drog hem till ida och färgade mitt hår. Tog ässtan 2 timmar och kom hem vid halv 7 och då sov jag till 8 och sen sprang jag en halvtimme och sen duschade jag. Nu har jag bara tagit det lugnt och inte gjort någonting och ska gå och lägga mig snart.
Måste bara säga fyfan vad jag är taggad på halloween!! fett kul att klä ut sig och dra ut och festa med alla kompisar :))) bara typ en månad kvar !
 
bild från idag, haha den blev asstor :o
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0