Angel

2012-10-03 | 19:54:46 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Plugg, plugg och ännu mera plugg, ja så har dom senaste dagarna sett ut och så kommer även morgondagen också se ut.. Har svenska prov imorgon och sedan ett jättestort historieprov på fredag och jag orkar egentligen verkligen inte plugga men men ibland så måste man. Fick tillbaka mitt italienska prov idag och det blev alltså E- på det provet vilket känns jävligt surt eftersom att jag faktiskt pluggade väldigt mycket innan, antar att italienska inte är min grej..
Idag så har jag bara möglat i skolan och sedan möglat hemma och nu tänkte jag sätta igång med att förbereda mig inför svenskaprovet och sedan blir det nog bara att fixa lite te, duscha och sen så börjar ju Grey's natomy idag som jag tänkte kolla på.
selfieeee
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0