Förlåt!

2012-10-02 | 17:48:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Jag har inte bloggat sedan i lördags vilket jag ber om ursäkt för! I lördags drog jag ut och åt med Linus, Malin, Jonte och Anden. Vi åt på något jävla skitställe i stan, beställde pasta alfredo med ungefär 2 år gammal ost på eller något så jag åt ungefär 3 tuggor. Sedan efter det åkte jag typ bara hem, kom hem vid 11 och åt lite mat och gick sedan och la mig, inte en speciell händelserik kväll. 
Söndagen spenderades med att plugga och sedan var jag med Jonte och jag var även med honom igår.
Idag ska jag bara ta det lugnt, tänkte kolla på X factor som jag missade igår och i söndags.
 
Jag och Emelie idag
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0