Halloween

2012-10-31 | 18:40:12 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Äntligen halloween haha, tyvär verkar det vra jävligt dött ikväll i alla fall bland de jag känner. Men, men slutade 2 timmar tidigare idag så kom hem vid 4 och sen dess har jag duschat ätit och kollat på gossip girl och nu ska jag gå till alle med emelie och möta upp amanda och källan bara tror jag men är inte säker har inte riktigt koll, men de ska äta och sen ska vi hem till någon och kolla film. Hoppas inte skräckfilm bara, även fast det är halloween, för jag är seriöst världens största mes när det gälelr skräckisar höhö. Men bloggar mer imorgon då jag jobbar hemma hela dagen. Läskig halloween eller vad man nu säger :d
risiga bilder bara för att, var tvungen att låna maddes dator eftersom jag FORTFARANDE inte får camen på min att funka -.-
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0