Hårfärgning

2012-10-29 | 20:44:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Första jobbdagen är då avklarad och det känns väldigt bra faktiskt. Jag och Johanna har inte världens mest krävande arbete heller så det är skönt. Just nu medans ni andra slösar bort era pengar så har vi alltså värsta cashflow.
Men nu sitter jag i soffan hos min moster och jag har nyss färgat min utväxt så jag känner mig fräsch och snart ska jag fixa mina naglar och lite sånt.
Jag vet att mina inlägg har inte varit sådär jätteintressanta på sistonde men imorgon ska jag sova hemma (och även träffa Malin) och då lovar jag att skriva lite bättre!
Bild från i lördags som ja la ut på instagram imorse heheheheh
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0