I Will Wait

2012-10-07 | 15:37:32 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Jag har inte haft tillgång till en dator sedan i torsdags där av den dåliga uppdateringen. I fredags så var jag hos Jonte med Emelie och lite annat skönt folk och sedan slaggade jag där. Sedan igår så var jag med Jonte under dagen och vi chillade bara, eller ja i alla fall jag. Sedan lite senare på kvällen så träffade jag Malin, Linus, Alex och Tiffany och det var meningen att vi skulle gå på bio i Heron men det blev inte riktigt så utan istället så gjorde vi väl inte så mycket, bara snackade. Jag kom hem rätt tidigt, runt 11 ungefär och då var jag med min syster och Jenny ett tag och sedan gick jag och la mig.
Idag vaknadre jag vid 11 och duschade och fixa iordning mig för att sedan åka till stan med Jossi. Var meningen att jag skulle köpa lite tröjor men hittade verkligen ingenting så jag köpte bara 1 parfym och sedan fikade vi.
 
Emelie och jag i fredags
 
fikan idag
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0