Jobbdag #2

2012-10-30 | 18:12:20 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
har precis ätit middag nu och ska gå och sova en liten stund och sen ska jag nog sätta på ett gossipgirl avsnitt och bara ta det lugnt. Upp halv 7 imorgon igen :d Juste ska jobba någon timma nu hemma också för att jag hade tänkt gå lite tidigare imorgon då det är hallowen :))))))))) Hoppas bara att det är något som händer trots att det är onsdag. Kommer nog inte hinna blogga så mycket imorn efter jobbet då jag måste fixa mig och så men på torsdag ska jag jobba hemifrån hela dagen :) Men snart kommer Madde hem så då kanske jag kan låna hennes dator och ta några bilder haha, men bloggar snart :) 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0