Killar

2012-10-29 | 19:43:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Tänkte göra en lista över vad jag gillar hos killar hahah :d
inte i någon speciell ordning:
Brunetter
Bruna ögon
Humor
Skrattar mycket
Får gärna vara oseriösa som person då jag själv typ alltid är oseriös, fast de måste samtidigt kunna ta saker på allvar ibland
Snygg klädstil
charmiga
Självsäkra (Inte för mycket dock)
Fint leende
Gilla att träna haha, men det är bara för att jag gör det :d
Fin kropp
Våga bjuda på sig själv
Omtänksam
Hyfsat smarta hahah
Spontana
Lukta gott
Bra på att "kyssas/strula" hahah
Vet inte vad man säger men de ska inte vara "drama", hatar när killar gör en stor grej av typ precis allting, orka bry sig. ärligt.
Snälla såklart
Får gärna ha tatueringar ;)
Längre än mig, är typ bara 1,60 så det är inte så svårt :p
Ärliga
Ska våga visa och säga vad de tycker
Snyggt hår, INTE för långt

Och här är några snygga killar 
its-stripped:

stef4an:

madamenerdnation:

adventuretimewithfiona:

I’ve never seen something so beautiful.

GOD PLEASE SEND ME A GOOD LOOKING MAN LIKE THIS

blushiiing :p thanks guys. almost 5 thousand notes 

Absolutely gorgeous. Reasons to move to England
inte bara brunögda brunetter ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0