Life As We Know It

2012-10-08 | 20:43:25 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tjenare, tjenare! Idag är det måndag och skoldagen har varit grymt seg även fast vi bara såg på film dom 2 första lektionerna, jag vill verklige ha höstlov fast då kommer jag inte vara ledig utan jobba men det är tusen gånger bättre än att mögla i skolan.
Sedan efte skolan har jag inte gjort mycket alltså, ätit lite mat vart inne på datan en stund och sen har jag faktiskt vart ute och gått med Jossi i 1 och en halv timma, känns lite bra att faktiskt röra på sig haha.
Men nu ska jag gå och fixa lite smoothie och te för attsedan mysa framför TVn resten av kvällen.
Väldgt fin bild som jag tog under promenaden ;)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0