Lilllördag

2012-10-24 | 21:36:58 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
heej, idag är det onsdag så snart är det helg vilket betyder halloween fest. Har nästan fixar hela min outfit men ska till stan imorgon och fixa det sista, fast kommer inte visa den förrns lördag ;) I måndags gjorde jag inget speciellt förutom skola och träna och igår var det skola sen pluggade jag eftersom jag hade matteprov idag och har det imorgon igen och på fredag har jag samhällsprov. aja efter att jag pluggade gick jag och emelie på en powerwalk. Idag var det skola sen drog jag hem pluggade och nu har jag precis tränat och duschat. Juste klassfotot kom idag kan lägga ut en bild på det imorn. 12Ekb ;) Imorgon kommer vi äntligen få datorer har längtat som fan, hoppas de har kamera och så för då kanske man kommer kunna blogga lite från skolan. men får se
bild från idag 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0