Lördagen

2012-10-28 | 12:15:15 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej täntke berätta lite om gårdagen. På dagen var jag bara hemma, tog en lång dusch, fixa naglarna och gjorde ig allmänt fräsh haha. Vid 5 började jag sminka mig och göra mig iordning och vid 7 skjutsade min pappa mig och emelie hem till elin där vi skulle äta och fixa det sista och så. De som var där var jag, emelie, malin, elin, källan, emelie, rebecca, michelle, jossan, carro och yrla. Vid 10 hog vi bussen till sebbe där festen var mötte upp några fler tjejer. Det var askul, alla dansade som fan hela kvällen. Jag var utklädd till militär frrresten men det kommer ni se på bilderna här nedanför. Kom hem vid 2 och gick och la mig direkt. Nu idag vaknade jag för kanske en timme sen och nu har jag ätit. Håller på att ladda ner första säsongen av gossip girl så medan den laddar ska jag ut och ta en pw med emelie i det fina vädret. Vid 2-3 kommer min moster komma och hämta ig och min syrra och då ska vi hem till de och sova där för imorgon ska vi jobba. Och vi jobbar på min mosters jobb, Gud vad skönt det ska bli att tjäna lite egna pengar har inte jobbat sen början av sommarlovet :d
Alla bilder är från insta, har baxat från andra:d men jag är tyvärr inge proffs på att ta festbilder glömmer alltid :p
Och sist en bättre bild på min outfit :)
(tyvärr syns inte mina sköna militärstreck på kinderna på denna bild)
Embedded image permalink
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0