Ny dator

2012-10-25 | 13:48:40 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Nu sitter jag på nya datorn, den är fan asnice men har dock inte kommit på hur kameran funkar men pappa får hjälpa mig nr jag kommer hem :d Men just nu är det svenska håller på med tal men jag är redan klar så sitter bara och kollar runt på typ bloggar och så. Har bara idrott kvar som är aschill eftersom vi kör volleyboll. Men efter skolan ska jag som sagt till stan med elin och jossan, ska fixa det sista till halloween outfiten. Men kommer nog komma hem ganska sent eller runt 7 och då måste jag plugga, hade tänkt träna men får se hur det blir med det då jag har fått skavsår :/
här är iallafall en bild ammi tog på mig idag när vi fick datorerna, ser ut som ett llitet barn haha
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0