Oj:/

2012-10-14 | 11:17:17 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
oj märkte att jag inte hade bloggat på nästan 2 veckor :O men kan berättavad jag gjort på helgerna för det är typ de som är intressant haha, men förra helgen var jag på fest hos filip på fredagen och på lördagen var jag med jenny och vi tog det bara lugnt. I fredags var det skola sen vid 7 hade källan tjejmiddag och vi åt och så och vid 10 kom det massa andra och var där hela kvällen, var jättelyckat hade askul men igår gjorde jag absolut ingenting på dagen men på kvällen drog jag och jenny på fest hos Jimmy i ringen och det var väl sådär... fick skjuts hem strax innan 2 i alla fall. Idag måste jag plugga och ikväll kanske jag ska på bio, kommer nog inte hinna blogga imorgon då jag har skola och sen efter ska jag haavslutning med fotbollen så vi ska gå ut och äta och sen ska vi spela laserdome :) 
lite bilder från de här 2 veckorna :)
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0