PLUGG

2012-10-10 | 22:49:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Blir ett väldigt kort inlägg då jag har en jätteviktig läxa som jag måste hinna klart med inom 10 minuter, wish me luck!!
Igår chillade jag bara med Jonte efter skolan, ja efter att jag varit duktig och städat hela mitt rum. Sedan idag har jag vart med Jossi efter att vi slutade skolan 3 istället för 4 då vi hade håltimme sista lektionen vilket var väldigt najs. Vi var hemma hos henne ett tag och snackade lite och sedan drog vi ut och mötte upp lite trevligt folk. Jag drog hem runt halv 10 för att göra den läxan som jag nu behöver fortsätta skriva på, jag lovar att blogga mer imorgon!
Bild jag tog imorse när jag vänta på bussen
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0