TAGGAD PÅ LIVET!

2012-10-24 | 20:45:46 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Känner bara att allt i mitt liv är helt underbart bra just nu, livet flyter på förutom det faktum att jag har prov imorgon och inte har pluggat ett skit men funderar på att strunta i det, fattar ändå ingenting om vulkanism och sedimentära bergarter och sånt trams som vi ska kunna och om man får F på ett prov så gör väl inte det så jättemycket eller?
Snart är det lov och Halloween vilket betyder festeroch kul, sedan ska jag även jobba vilket betyder att jag snart kommer ha lite pengar igen, jag har slösat rätt mycket på sistonde faktiskt så det är skönt att få lite nya pengar.
Nu ska jag ta och göra en smoothie och bara njuta över att jag för en gångs skull är nöjd med mitt liv och att leendet på mina läppar är genuint igen för första gången på år.
Juste fick även skolfotona idag och jag är faktiskt inte missnöjd med mitt klassfoto vilket aldrig har hänt förut utan om jag ska vara helt ärlig så blev jag riktigt bra (ensamfotot är dock en helt annan historia...)
slänger in en liten bild på mig från igår
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0