Take Care

2012-10-18 | 20:51:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Åh är så jäkla taggad på helg! :D imorgon är det äntligen fredag igen och vi har inga speciella läxor eller något tills imorgon så allting känns jätteskönt sen ska jag även träffa Jonte imorgon efter skolan så det gör ju också dagen lite bättre ;)
Idag har jag varit i skolan, ovanligt jag vet, sedan fixat lite grejer och jag kom hem vid 6 kanske och åt då lite pannkakor, jag är nog den enda som faktiskt inte gillar pannkakor men jag anser att det inte är riktig mat så jag gjorde en toast för några minuter sen och nu är jag äntligen mätt. Känner att min vardag är väldigt intressant och händelserik...
Men nu ska jag fortsätta med att göra precis ingenting och bara njuta av att jag inte har några måsten just nu.
Emelie och jag på 7eleven idag
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0