The Diary

2012-10-15 | 20:26:29 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Måndag och den här dagen har bara sugit stenhårt, dåligt väder och dålig/onödig skoldag då vi hade vikarier de 2 sista lektionerna som inte kunde någonting så dom lektionerna hade man lika gärna kunnat skippa. Sedan skolan har jag inte gjort mycket alltså, jag kom hem runt halv 5, åt lite mat, sov ett tag och sedan har jag bara chillat framför datorn, funderar på att träna lite och sedan duscha vilket antagligen kommer bli det jag gör här näst.
Har inte mycket planerat för den här veckan förutom att Gabbi antagligen kommer slagga här i helgen eller att jag och Johanna slaggar hos henne.
Emelie i skolan idag
 
liten egopic sådär
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0