tjuu

2012-10-21 | 22:20:48 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej tänkte berätta om min helg :) i fredags var jag med Jenny och vi var bara hemma hos henne och tog det lugnt och på lördagen hade extreeeem huvudvärk när jag vaknade men sov lite så det gick över men runt 3-4 kom min morbror och kusin och hämtade mig så åkte vi hem till de en stund och sen vid halv 6 åkte de på middag så de släppte av mig hos min mormor så var jag där och vi åt jättegod mat och sen åkte vi ner till ica och köpte massa bär och frukter och åkte hem och gjorde fruktsallad och kollade på film :) vid tio kom min moster, morbror och kusin och hämtade mig så åkte vi hem till de och så sov jag där. Idag åkte vi till nacka forumn och tog en fika och kollade runt lite och kom hem vid 4 och sen dess har jag pluggat, tränat och duschat. Nu ska jag plugga lite till :) har tyvärr inga bilder från helgen men den var jättemysig
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0