We'll Be Coming Back

2012-10-14 | 20:47:24 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
förlåt för att jag inte bloggat de senaste dagarna men jag har inte haft tillgång till en dator. I fredags så sov Astrid här och vi gick på bio och såg filmen 'Savages' som var rätt brutal men helt okej. Sen på lördagen så vakna vid rätt sent och jag följde med Astrid till bussen för att sedan åka till Centrum ett tag. På kvällen så var jag hemma hos en kille och umgicks med massa mysigt folk, det var jättetrevligt. Sedan sov jag hos Jonte och idag har jag verkligen inte gjort mycket, gick nog inte upp förrän vid halv 4. Vi kollade på lite film och sånt och sedan drog jag hem vid 6.
Just nu så känner jag mig väldigt seg och rätt nere om jag ska vara ärlig, antar att det är så för att det är söndag...
Jag och Jenny i lördags
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0