whoopsie!

2012-10-21 | 20:47:21 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Har inte haft tid att blogga de senaste dagarna vilket jag ber om ursäkt för! I fredags så var jag med Jonte, Mattis, Lucas och kakan och vi drog på en fest och hade det trevligt och sen slaggade Jonte här. Igår så var jag alltså med Jonte och lite på kvällen drog vi hem till Jimmy och chillade där ett tag och vi drog därifrån runt 1 och då sov jag hos Jonte och den här dagen har spenderats hemma hos honom. Jag åkte därifrån vid 18 och åt lite middag här hemma och sen gick jag till Ica och köpte choklad och nu sitter jag här framför datan. Egentligen har jag en läxa som måste göras men jag orkar verkligen inte utan jag tar det imorgon efter skolan istället.
i fredags
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0