work work work

2012-10-31 | 08:14:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Sitter på 'jobbet' nu och jag tänkte bara passa på att göra ett litet snabbt inlägg innan jag börjar jobba. Igår hände det inte så jättemycket, jag jobbade bara och kom hem vid 6 då åt jag middag och sedan drog jag hem till malin och kollade film och snacka, mys! sedan jobbade jag ett bra tag nät jag kom hem också.
Man hinner ju inte göra så jättemycket då vi kommer hem så sent och sedan måste vi vara hemma tidigt eftersom vi behöver få lite sömn också.
Men jag och Malin såg filmen Black Swan som visade sig vara helt värdelös, eller det tycker jag i alla fall. Kändes inte som att den hade någon poäng utan den handlade om en överambitiös ballerina som inte klarade av pressen i sitt jobb och blev helt psykisk. Så det är ingen film jag rekommenderar precis, tror den passar kulturmänniskor eller något, den var inte i min smak i alla fall.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0