OJFERFJKJRF :@

2012-09-03 | 22:06:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Usch jag är så äckligt trött på vår dator, seriöst skärmen stänger av sig hela tiden så att man måste starta om hela datorn, och då menar ag verkligen att den stänger av sig hela tiden. Jag har säkert satt på och stängt av datorn över 30 gånger idag...
Men idag var den kortaste skoldagen enligt vårt schema, började halv 10 och slutade halv 4 så det var väldigt skönt. Lite kul att jag nu tycker det är jättetidigt att sluta vid halv 4 när det förut var vår senaste dag. Men i alla fall jag kom hem och åt lite middag efter att jag vart på alleplan ett tag och sedan har jag spenderat i princip resten av kvällen i mitt rum. Tänkte sätta på en film så jag gick och köpte ben & jerry's half baked men som sagt så gick det inte så bra sedan att se filmen då dator skärmen stängdes av hela tiden. Jag har passat min lillebror också hela kvällen vilket inte innebär mer än att jag bara vart tvungen att vara hemma.
Nu ska jag försöka skynda mig och göra idrottsläxan innan skärmen stängs av ännu en gång.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0