500 days of summer

2012-09-05 | 22:10:14 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tjenare alla bloggläsare! Idag är det onsdag om ni inte visste det och jag har bara varit i skolan, chillat galet, duschat och nu ska jag plugga nu. Jag kom hem väldigt sent från skolan idag, vid halv 6 typ men jag fixade lite grejer på vägen hem så. När jag kom hem så åt jag lite middag, kollade lite på tv och sen gjorde jag smoothie och en macka och hade lite filmmys med filmen '500 Days Of Summer' som var en helt okej film, inte så jättespännande men lite söt. Det är en romantisk komedi.
Filmen tog slut för ungefär 30 minuter sedan och då klev jag in i duschen och nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och jag ska snart gå och skölja ut mitt balsam och sedan faktiskt gå och lägga mig, måste även läsa lite då vi har svenska läxa till imorgon.
Igår så bloggade jag tyvärr inte men jag hann inte med det. Slutade skolan runt halv 5 och drog hem och fixa iordning mig lite och åt och sedan kom Jonte hit och resten av kvällen spenderades tillsammans med honom och när han sedan drog gick jag direkt och la mig.
Men nu ska jag gå och lägga mig så, men jag bloggar mer imorgon.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0