Ashamed

2012-09-09 | 20:41:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Söndag = hata livet dag. Usch är inte alls sugen på att gå till skolan imorgon.. Känner såhär, okej det var kul att börja ny skola och lära känna lite nya kompisar osv men nu räcker det så sommaren kan ta och komma tillbaka igen, snälla? Det är liksom 10 grader ute och det var ändå bara 3 veckor sedan sommarlovet tog slut, usch blir deprimerad.
Men nu sitter jag och dricker te och kollar på x factor som har premiär idag här i sverige och när det är slut hade jag tänkt göra lite läxor faktiskt, har både geografi och idrott som måste göras.
Igår hängde jag med lite skönt folk i hammarbybacken där några blev nollade, haha är rätt glad att jag slipper det.
bild från igår, hehe man ser mig lite i vänstra hörnet där haha
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0