Don't You Worry Child

2012-09-02 | 22:05:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Kul att man skrivit ett långt jävla inlägg och så stänger datan av sig själv så allt försvinner...aja.
Idag har verkligen varit en #LazySunday, jag har bara pendlat mellan soffan och sängen och sovit i princip. Igår var jag i alla fall med Jossi och Jonte och vi var bara hemma hos honom och tog det lugnt. Jossi sov sedan här och vi kom hem runt 2 ungefär och då gick vi direkt och la oss.
Som jag tidigare skrev så har jag inte gjort ett skit idag som är värt att skriva om.
Borde egentligen göra en läxa nu som jag har i film och tv-kunskap men jag glömde papprena i skolan så vet inte om det är så lätt att göra den då..
Just en annan "kul" grej är att min mobil helt fuckat ur och att mikrofonen är jättekonstig och att alla bilder på den har raderats, i princip alla bilder som jag hade på mobilen fanns bara där och inte på datorn eller något annat ställe så dom grejerna är verkligen helt borta... till exempel en video från när jag träffa One Direction

bildbristbildbristbildbristbildbrist
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0